Performerka, badaczka i dziennikarka. Zajmuje się teatrem ruchu, pantomimą i cyrkiem, trenuje chinese pole i pole dance.
Ukończyła socjologię i kulturę współczesną na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Prowadziła badania nad postacią klauna zakończone pracą magisterską “Między krytyką a uprzedmiotowieniem – klaun na arenie kultury popularnej.” Uczestniczyła w licznych krajowych i międzynarodowych konferencji cyrkowych. Specjalizuje się w historii cyrku, widowisk i freak/side shows, bada biografie artystów i artystek cyrkowych z XIX wieku. Prowadziła badania nad postacią Anny Olgi Brown, zakończone artykułem “Herstoria eksperymentalna: Miss Lala” opublikowanym (wkrótce) w książce Circusiana 1 Otwarcia.
Współzałożycielka Fundacji Manowce Kultury i magazynu PROwincja. Od ponad 12 lat zajmuję się pedagogiką cyrku. Współorganizatorka międzynarodowych projektów cyrkowych i teatralnych, a także platformy badawczo-artystycznej Body//Language//Archive. Jest współorganizatorką festiwali i varietés, w tym min. dwóch edycji Aerial Arts Festival w Berlinie oraz berlińskiego variete Melon Rouge. Współpracuje z berlińskimi organizacjami: Zirkus Zack, Circus Schatzinsel, stowarzyszeniami Vuesch e.V, ZuKunst e.V i Mikub e.V, a także z Fundacją Antygrawitacja ze Szczecina, Fundacja Bezlik (Mikuszewo), Fundacją Sztukmistrze z Lublina i PINE Edukacja w Naturze.
Występowała na międzynarodowych festiwalach w tym między innymi w Ukrainie, Rumunii, Czechach, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Albanii, Francji, Irlandii. Ze spektaklem “Uśmiech kobiety” (Teatr Nikoli) zdobyła nagrody teatralne i aktorskie na festiwalach w Rybniku, Będzinie i Częstochowie.
W 2021 roku odbyły się premiery trzech spektakli z jej udziałem: monodramu cyrkowego „Mamałyga” w reżyserii Joanny Zdrady wspieranego przez Instytut Teatralny ,”Cirkus Kafka” w Teatrze Żydowskim w reżyserii Michała Walczaka oraz niezależnego spektaklu „Trioom” z reżyserką cyrkową Joanną Bassi, który miał swoją premierę na festiwalu cyrku współczesnego Sul Filo Del Circo w Turynie.
Obecnie prowadzi badania nad historią błaźnic i klaunic na przełomie wieków jak również w nurcie animal studies zagłębia się w dzieje pchlego cyrku i ludzko-zwierzęcych hybryd w cyrkowym side show.